10 zdrowych nawyków, czyli jak schudnąć bez rygorystycznej diety

Droga do szczuplejszej sylwetki wcale nie musi być długa. Wystarczy wyrobić sobie zdrowe nawyki i popracować nad konsekwencją. Poniższe 10 punktów to 10 kroków, które musisz wykonać, żeby coś w Twojej sylwetce się zmieniło. Jeśli będziesz wytrwały efekty przyjdą szybko i będą widoczne nie tylko na zewnątrz Twojego ciała!

  1. Jedz śniadanie. Nigdy nie wychodź rano do pracy bez nawet małego posiłku.
  2. Zachowuj stałe odstępy między posiłkami. Odpowiednio co 3 -4 godziny, co daje łącznie 5 - 6 małych posiłków. Lepiej jeść mniej, a częściej.
  3. Ogranicz spożycie rafinowanych cukrów tj. słodyczy, gazowanych i kolorowych napojów i fast - foodów.
  4. Ruszaj się! Regularny i umiarkowany wysiłek 3 razy w tygodniu da wielkie rezultaty.
  5. Pij wodę mineralną podczas wszystkich aktywności jak i między posiłkami.
  6. Wysypiaj się. Niedopuszczalne jest spanie poniżej 6 godzin na dobę. 7-8 godzin gwarantuje energię na cały dzień i właściwe tempo metabolizmu.
  7. Uzupełnij dietę o zdrowe przekąski i wartościowe kwasy tłuszczowe. Zaleca się pozyskiwać je z orzechów i innych nasion oleistych, a także ryb i oliw z pierwszego tłoczenia.
  8. Bądź aktywny! Zastąp samochód rowerem lub przemieszczaj się pieszo.
  9. Rzuć palenie i ogranicz spożycie alkoholu.
  10. Czytaj etykiety na opakowaniach produktów spożywczych i unikaj żywności wysoko przetworzonej lub zawierającej znaczną ilość konserwantów i barwników.
0 komentarzy
Dodaj komentarz