5,0
1 ocena
Oceń
0
Szczegóły zajęć
5,0 1 ocena

Pragniemy zaprosić wszystkich Was do wspólnej pracy nad fundamentem Waszych możliwości motorycznych - do pracy nad rozwojem siły. Jest to w ocenie specjalistów podstawa w przygotowaniu motorycznym zarówno amatorów jak i profesjonalistów. Nieustannie stymulując organizm do zwiększania Waszej siły maksymalnej zauważycie, że poprawie ulegają również inne zdolności motoryczne. Będziecie w stanie szybciej biegać, wyżej skakać, skuteczniej dryblować na boisku czy mocniej bić na macie. Warto wspomnieć o wpływie pracy nad rozwojem siły na regenerację - stymulowanie układu nerwowego do produkcji hormonów anabolicznych wpłynie na nią bardzo korzystnie.

Na zajęciach “Przygotowanie siłowo - kondycyjne” skupimy się na rozwoju Waszych cech motorycznych poprzez wykorzystanie bazowych ćwiczeń wielostawowych - kolejna fundamentalna zasada przygotowania motorycznego. Ruchy wielostawowe, takie jak przysiad poprawiają (lub jeżeli nie jest potrzebna poprawa, to nie ograniczają) zakres Waszych ruchów - jest to niezwykle ważne w procesie rozwoju każdego sportowca. Wykonywanie ćwiczeń w niepełnym zakresie skutkuje osłabieniem ścięgien i wiązadeł oraz przykurczem mięśni, co w żadnym wypadku nie wpłynie na Wasz rozwój, a doprowadzi jedynie do kontuzji.

Mając solidny fundament w postaci siły, wprowadzimy ćwiczenia kondycyjne i dynamiczne - w końcu sama siła to fundament, ale nie wszystko. Dotrzymamy obietnicy i każdy piłkarz, biegacz, zawodnik MMA czy pływak stanie się lepszy w swojej dyscyplinie.

Prowadzący zajęcia
Przemysław Strumian
Przemysław Strumian VeraGYM i CPM zobacz profil
0 komentarzy
Dodaj komentarz

Grupy mięśni

Szczegóły zajęć

Dla kogo: Dla kobiet , Dla mężczyzn
Cel: Chcę schudnąć , Chcę nabrać masy mięśniowej , Chcę poprawić kondycję
Intensywność: Wysoka

Oceń te zajęcia