Nikt jeszcze nie dodal oceny, dodaj ją jako pierwszy!
Oceń
0
Szczegóły zajęć
0,0 0 ocen

CellronMan, czyli przygotowania do startów w 2019 roku. Poniżej zamieszczamy bardzo ogólny plan naszych spotkań w rozbiciu na okresy treningowe i kolejne miesiące:

1. Okres przygotowawczy, w którym przygotujemy formę do cyklu treningowego.
Biorąc pod uwagę, że 17 września zaczynamy spotkania, potrwa ok. 4 – 6 tygodni. Zakładamy, że nie wszyscy zaczną treningi już teraz ze względu na niezakończony sezon startowy, więc okres PREP traktujemy na razie elastycznie i zakładamy, że może nieco ulec wydłużeniu. Zamknięcie okresu przygotowawczego planujemy najpóźniej na zakończenie października 2018.

2. Okres podstawowy, w którym będziemy utrwalać kluczowe parametry (siłę, wydolność i szybkość).
Chcielibyśmy, aby ten najdłuższy okres zahaczył o okres świąteczny i zmianę roku. Planujemy zakończyć tę fazę z końcem stycznia 2019.

3. Okres rozbudowy, w którym skoncentrujemy uwagę na podkręcaniu mocy, wydłużaniu czasu pracy na maksymalnej mocy i w beztlenie. Tutaj też na pewno pojawią się już wyścigi. Rozciągniemy ten okres na ok. 2 miesiące, czyli zakończymy rozbudowę z końcem kwietnia 2019.

4. Okres szczytowej formy, w którym skupimy się na psychice i motywacji. W tym okresie będziemy się często ścigać, symulować realne warunki, przygotowywać Wasze głowy i rywalizacji i zwyciężania! Same treningi nie będą już mocno obciążające, ale mają stanowić wyzwanie do rywalizacji między Wami. Ten okres rozłożę na maksymalnie miesiąc naszych spotkań. Optymalnie – dwa tygodnie, czyli szczytowa forma (w założeniu) to przełom kwietnia i maja 2019.

5. Okres wyścigu / wyścigów, w którym każdy na kilka dni przed ważnym dla siebie startem powinien zrobić trening zbliżony specyfice wyścigu. Wykorzystamy zatem nabudowane i utrwalone parametry do pokonania określonej trasy.
Maj – czerwiec 2019

6. Okres przejściowy, w którym każdy z Was po kluczowych dla siebie zawodach przerzuci się na tryb „chill-out”, czyli lekkie treningi lub ich całkowity brak.

 

Prowadzący zajęcia
Adam Derdzikowski
Adam Derdzikowski Fitness zobacz profil
0 komentarzy
Dodaj komentarz

Grupy mięśni

Szczegóły zajęć

Dla kogo: Dla kobiet , Dla mężczyzn
Cel: Chcę schudnąć , Chcę poprawić kondycję
Intensywność: Wysoka

Oceń te zajęcia