5,0
3 oceny
Oceń
0
Szczegóły zajęć
5,0 3 oceny

Zajęcia skupiąjące się na zbudowaniu kondycji, przygotowujące do startu w triathlonie.

1. Okres przygotowawczy, w którym przygotujemy formę do cyklu treningowego.

2. Okres podstawowy, w którym będziemy utrwalać kluczowe parametry (siłę, wydolność i szybkość).
3. Okres rozbudowy, w którym skoncentrujemy uwagę na podkręcaniu mocy, wydłużaniu czasu pracy na maksymalnej mocy i w beztlenie. 

4. Okres szczytowej formy, w którym skupimy się na psychice i motywacji. W tym okresie będziemy się często ścigać, symulować realne warunki, przygotowywać Wasze głowy i rywalizacji i zwyciężania! Same treningi nie będą już mocno obciążające, ale mają stanowić wyzwanie do rywalizacji między Wami. 

5. Okres wyścigu / wyścigów, w którym każdy na kilka dni przed ważnym dla siebie startem powinien zrobić trening zbliżony specyfice wyścigu. Wykorzystamy zatem nabudowane i utrwalone parametry do pokonania określonej trasy.
6. Okres przejściowy, w którym każdy z Was po kluczowych dla siebie zawodach przerzuci się na tryb „chill-out”, czyli lekkie treningi lub ich całkowity brak.

 

Prowadzący zajęcia
Adam Derdzikowski
Adam Derdzikowski Fitness zobacz profil
0 komentarzy
Dodaj komentarz

Grupy mięśni

Szczegóły zajęć

Dla kogo: Dla kobiet , Dla mężczyzn
Cel: Chcę schudnąć , Chcę poprawić kondycję
Intensywność: Wysoka

Oceń te zajęcia