Nikt jeszcze nie dodal oceny, dodaj ją jako pierwszy!
Oceń
0
Szczegóły zajęć
0,0 0 ocen

Kompleksowy trening wzmacniający i rzeźbiący mięśnie całego korpusu, w tym brzucha. Podczas zajęć następuje aktywizacja mięśni korpusu w rozmaitych ułożeniach ciała od leżenie na plecach, przez podwieszenie na taśmie TRX po zwis na drążku.

Trening jest przeznaczony i wskazany zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Wykorzystuje głównie ciężar własnego ciała i grawitację, zatem każdy może dopasować intensywność wykonywanych ćwiczeń do własnych możliwości.

Płaski Brzuch:

  • Wzmacnia i rzeźbi mięśnie korpusu
  • Dla kobiet: wycina talię i spala boczki
  • Dla mężczyzn: rzeźbi kaloryfer
  • Wykorzystuje taśmy TRX, drążek, matę
  • Generuje pracę brzucha w różnych płaszczyznach i obciążeniach
  • Generuje spalanie tłuszczu już podczas treningu, jak i długo po jego zakończeniu

Trening realizowany obwodowo - podczas sesji grupa ćwiczy na stacjach, wykonując różne ćwiczenia. Ujęcie cardio (ciągły ruch, krótkie przerwy) generuje spalanie tkanki tłuszczowej już podczas treningu, jak i na długo po jego zakończeniu.

Prowadzący zajęcia
Adam Derdzikowski
Adam Derdzikowski Fitness zobacz profil
Sala Fitness A
0 komentarzy
Dodaj komentarz

Grupy mięśni

Szczegóły zajęć

Dla kogo: Dla kobiet , Dla mężczyzn
Cel: Chcę schudnąć , Chcę nabrać masy mięśniowej , Chcę poprawić kondycję
Intensywność: Średnia

Oceń te zajęcia