5,0
2 oceny
Oceń
0
Szczegóły zajęć
5,0 2 oceny

 

BODYPUMP jest pierwowzorem dla wielu odmian siłowych zajęć grupowych z użyciem sztang. Został stworzony w 1991r. przez Philipa Mills i dystrybuowany przez Les Mills International. Obecnie jest w ponad 80 krajach i przeszło 15000 klubach fitness na całym świecie. W Polsce obecny od 5 lat szybko zyskał miano najbardziej popularnego spośród programów Les Mills.

Zajęcia BODYPUMP posiadają ustaloną choreografię, co umożliwia globalną jednorodność. Ta standaryzacja daje poczucie jakości i bezpieczeństwa dla uczestników zajęć, niezależnie od tego, gdzie ćwiczą - w Polsce w partnerskich klubach Les Mills, czy za granicą. Instruktor nie zaskoczy ich swoją autorską wersją przysiadów albo martwego ciągu. Technika jest ustalana odgórnie, a każdy instruktor Les Mills posiada wysoki standard prowadzenia zajęć typu siłowego.

Co trzy miesiące zmienia się choreografia i muzyka, która jest przygotowywana solidnie przez sztab ekspertów z zakresu sportu i fizjoterapii. Nowe zestawy ćwiczeń to kolejna porcja edukacji dotycząca danej techniki i każdego ćwiczenia.

Czy wiesz, że...

BODYPUMP program ma również swoją strukturę, która jest stała niezależnie od zmiany choreografii. Zajęcia w formacie 60 minut zawierają osiem utworów na oddzielne grupy mięśni. Istnieje również format 45 minut, bez dwóch grup mięśniowych (biceps i triceps), które zwykle współuczestniczą w ćwiczeniach klatki piersiowej, czy pleców. BODYPUMP Express to kolejna opcja - 30 minutowa, w której skupiamy się tylko na ćwiczeniach złożonych, czyli angażujących kilka grup mięśniowych.

Dlaczego dzięki Les Mills BODYPUMP osiągacie niesamowite rezultaty?

Sekretem BODYPUMP jest tzw: REP EFFECT, co w wolnym tłumaczeniu możemy określić jako EFEKT POWTÓRZEŃ. To rezultat wyczerpania mięśni przy użyciu wagi lekkiej, podczas wykonywania wysokiej liczby powtórzeń – przełom w treningu siłowym na zajęciach grupowych, który sprawdził się doskonale w bloku zajęć 55 minutowych. EFEKT POWTÓRZEŃ zmienia tradycyjne myślenie o podnoszeniu ciężarów, zwłaszcza wśród pań, którym trening z obciążeniem kojarzy się jedynie z silnym przyrostem masy mięśniowej. Rezultatem tego typu treningu są długie, smukłe, wyrzeźbione mięśnie oraz silna budowa ciała. Choreografia zajęć BODYPUMP jest ukierunkowana na wszystkie obszary ciała, a w szczególności na: pośladki, uda, ramiona, barki. Ponadto, niektóre wykonywane ćwiczenia należą do typu ćwiczeń złożonych czyli takich, które angażują kilka grup mięśniowych na raz. W efekcie trening BODYPUMP ułatwia ogólne spalanie tkanki tłuszczowej i skutecznie wpływa na przyrost siły mięśni bez zwiększania ich masy.

EFEKT POWTÓRZEŃ sprawia, że podczas typowych zajęć BODYPUMP wykonujemy około 800 powtórzeń. To ponad cztery razy więcej niż jedna osoba może osiągnąć podczas indywidualnego treningu.

Czy wiesz, że...

Według badań, zajęcia BODYPUMP zwiększają liczbę spalonych kalorii, wspomagają spalanie tłuszczu i poprawiają wydolność tlenową, siłę i wytrzymałość mięśni. Istnieją także dowody na to, że trening BODYPUMP może mieć pozytywne korzyści psychologiczne.

Prowadzący zajęcia
Bartosz Kieszkowski
Bartosz Kieszkowski Fitness zobacz profil
Paweł Bernat
Paweł Bernat Fitness zobacz profil
0 komentarzy
Dodaj komentarz

Grupy mięśni

Szczegóły zajęć

Dla kogo: Dla kobiet , Dla mężczyzn
Cel: Chcę schudnąć , Chcę nabrać masy mięśniowej , Chcę poprawić kondycję
Intensywność: Wysoka

Oceń te zajęcia