5,0
3 oceny
Oceń
0
Szczegóły zajęć
5,0 3 oceny

Podczas tych zajęć przede wszystkim będziemy koncentrować uwagę na rozciąganiu statycznym, czyli stopniowym rozciąganiu mięśni do momentu ich maksymalnego oporu. Spokojny trening wzmacniająco-rozciągający. Statyczne ćwiczenia kształtujące, wykonywane w seriach z dużą ilością powtórzeń, poprawiające sprężystość sylwetki. Część rozciągająca zrelaksuje Cię, pozbawi przykurczów, poprawi ruchomość w stawach, zminimalizuje ryzyko zakwasów oraz zregeneruje mięśnie, które intensywnie pracowały w pierwszej części zajęć. Efektem takiego treningu jest sprężyste ciało i wyprostowana sylwetka. Stretching szczególnie zalecany jest po mocnych ćwiczeniach wzmacniających, jak i po zajęciach cardio. Rozciąganie powinno się pojawić w planie treningowym każdej osoby, która ćwiczy regularnie nawet 2/3 razy w ciągu tygodnia. Dobrze wykonany stretching polepsza ukrwienie mięśni, co przekłada się na lepszy dostęp tlenu i składników odżywczych, a zatem w efekcie na lepszą regenerację. Pamiętanie o rozciąganiu redukuje groźbę kontuzji i urazów. Wpływa także na podniesienie estetyki wyglądu sylwetki.

 
Prowadzący zajęcia
Adam Derdzikowski
Adam Derdzikowski Fitness zobacz profil
Katarzyna Piróg
Katarzyna Piróg Fitness zobacz profil
1 komentarz
Bartłomiej 16 marca 2019 13:29:20

O co chodzi w wynikach grupy C??? Wygrałem 3/4 mecze, jednego nie rozegrałem - z najsłabszym uczestnikiem grupy, ze względu na to, że odmówił gry .

Dodaj komentarz

Grupy mięśni

Szczegóły zajęć

Dla kogo: Dla kobiet , Dla mężczyzn , Dla seniorów
Cel: Chcę się zrelaksować
Intensywność: Niska

Oceń te zajęcia