4,5
8 ocen
Oceń
0
Szczegóły zajęć
4,5 8 ocen

Trening interwałowy o wysokiej intensywności. 

Jest znakomity dla osób, którym zależy na poprawieniu kondycji albo schudnięciu. Trening składa się z sekwencji wykorzystujących 110 % możliwości fizycznych. Rozgrzewka szybko podnosi tętno i budzi mięśnie do pracy. Trening łączy w sobie cykl budowania siły i zasady plyometryki (nakierowanie na rozwój mocy ruchów oraz usprawnienie funkcji układu nerwowego głównie pod kątem poprawy szybkości reakcji mięśni) i cardio. Na koniec odbywa się intensywny trening core (ćwiczenia brzucha), czyli wzmocnienie mięśni tułowia (zarówno brzucha jak i pleców) oraz wszystkich partii mięśniowych odpowiedzialnych za połączenie górnej i dolnej części ciała. 

Pamiętaj - fundamentem zdrowego, silnego i dobrze wyglądającego ciała są mocne pośladki, plecy i brzuch.

 

Prowadzący zajęcia
Bartosz Kieszkowski
Bartosz Kieszkowski Fitness zobacz profil
0 komentarzy
Dodaj komentarz

Grupy mięśni

Szczegóły zajęć

Dla kogo: Dla kobiet , Dla mężczyzn
Cel: Chcę schudnąć , Chcę poprawić kondycję
Intensywność: Wysoka

Oceń te zajęcia